Hoe krijg je je kind aan vers voedsel te eten

Groentehapje baby

Onze expert in babyvoeding voor weken staat klaar om met u een van de meest populaire en voedzame naschoolse snacks voor een baby van 4 maanden te delen. Het is heerlijk en voedzaam en onze expert zal u uitleggen waarom het eigenlijk goed is voor de groei van uw baby.

Het bevat veel voedzame vitaminen en mineralen zoals ijzer, calcium, foliumzuur, vitamine C, vitamine B, vitamine A, eiwit en zink. U kunt het in uw dagelijkse voeding opnemen en uw baby helpen een geweldige gewoonte voor gezond eten te ontwikkelen. Onze deskundige zal ook op een eenvoudige en snelle manier uitleggen hoe deze snacks hem kunnen helpen bij het bestrijden van verschillende ziekten zoals eczeem, allergieën, huiduitslag, astma, enzovoort.

Ingrediënten :

Bananen zijn het hoofdingrediënt van het tussendoortje omdat ze zeer voedzaam zijn en een hoog vezelgehalte hebben. Het verteringsproces van bananen helpt de baby om elke dag de nodige vitaminen en mineralen op te nemen. Een hoog vezelgehalte of een lage darmstroom is een goede reclame voor het spijsverteringsstelsel.

Volle melk is een ander belangrijk item dat u kunt opnemen om een heerlijke naschoolse voeding te maken. Dit wordt door de meeste deskundigen aanbevolen als een zekere en eenvoudige manier om uw baby van de nodige voedingsstoffen te voorzien. U kunt altijd volle melk gebruiken, maar u moet de andere producten zoals chocolademelk vermijden, die worden toegevoegd om de chocolademelk lekkerder te maken.

U kunt een smoothie maken van verschillende fruitsoorten om aan de ultieme behoefte van uw baby aan een tussendoortje te voldoen. Fruit dat veel vitamine C bevat is een goede keuze voor een goede naschoolse voeding.

Als u een warme plaats hebt om de fles van uw baby te bewaren, kunt u die gebruiken als bewaarplaats voor de vaste voeding van uw baby. Dit zal de snacks van uw baby gezonder en voedzamer maken.

Maak een boterham met verse groenten voor uw baby en gebruik volkorenbrood voor een gezondere optie.

Als u het zich kunt veroorloven, kunt u een toasteroven gebruiken om uw melk op te warmen. Zo hebben jij en je baby in een paar minuten een warm hapje.

Vul de melk van uw baby aan met vers vruchtensap om het voedzaam te maken

Fruit is het sap van de dagMelk en vruchtensap zijn een uitstekende manier om de energie en het welzijn van uw kind een boost te geven. Wat je antwoord ook is, de meesten van ons zouden het graag horen.

doof?

Hoe krijg je je kind aan vers voedsel te eten

Als ouders moeten wij een voorbeeld zijn voor onze kinderen. Wat wij onze kinderen laten zien, is wat zij zien en horen. Wij beïnvloeden ook de manier waarop ons kind denkt. Verantwoordelijke makers en boodschappentrekkers zijn is de beste manier om je kinderen te begeleiden bij het maken van de juiste keuzes.

Geef onze kinderen tijdens het eten de volgende tips, zodat ze leren om voedzaam te eten.

– Laat uw kind u helpen bij het kiezen en bereiden van maaltijden.

– Kinderen moeten zich op hun gemak voelen als ze kunnen praten over wat ze eten.

– Laat ze minstens 2 kleuren fruit en groenten kiezen.

– Laat ze hun eigen boodschappenlijstjes maken.

– Laat ze helpen bij de bereiding van de maaltijden.

– Laat ze veel water drinken en vaak spelen.

– Houd snacks bij de hand, zoals appelschijfjes en ander fruit.

Als uw kind erg kieskeurig is over zijn of haar eten, bespreek dit dan met uw kinderarts. Soms ligt het niet aan het eten zelf, maar aan de sausjes of dressings die het kind gewend is. Het kan bijvoorbeeld zijn dat uw kind zijn groenten niet gekookt lust, maar wel gekookt of gegrild. Je kunt hem of haar met een leger testen om te zien of hij of zij echt de voorkeur geeft aan rauwe groenten.

Na verloop van tijd zult u willen dat uw kind een gevoel van verschijnen en perfecte gewoonten opbouwt. Dan zal het gemakkelijker zijn om uw kind nieuw, gezond en verrijkt voedsel aan te leren.

Wees een rolmodel voor je kind.

Zoek je kind’s aanhang en toewijding.

broccoli

Appels

Zetmeelrijk voedsel

Melk

Yoghurt

Eiwit (tofu, sojasaus, mager vlees, enz.)

Kruiden en specerijen (uienpoeder, chilipoeder, kerriepoeder, ongezouten noten, kruidenpoeder)

Zuivelproducten (yoghurt, kaas, melk, roomijs, kwark, enz.)

Snacks (chips of pretzels, rauwe groenten, fruit, enz.)

 

lees meer

Verse babyvoeding

Beste babyvoeding